| |
|
Nabídka, poptávka, vliv reklamy
Skácel, Jiří ; Karabec, Jiří (oponent) ; Vykopalová, Hana (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o nabídce a poptávce a vlivu reklamy na tyto dvě mikroekonomické veličiny. V práci se zaměřuji na popsání fungování nabídky a poptávky z marketingového hlediska a nikoliv z mikroekonomického pohledu. V teoretické části této práce vysvětlím podstatu marketingu a reklamy, která umí dobře ovlivňovat potřeby a poptávku po zboží a službách. Dále se zabývám marketingovým mixem a komunikačním mixem, který je teoretickým základem pro stanovení marketingových činností pří propagaci služeb a výrobků. V teoretické části nastíním tvorbu komunikační kampaně, protože každá kampaň se musí správně naplánovat, tak aby byla úspěšná. Cílem této diplomové práce je postihnout fungování nabídky a poptávky, a posouzení vlivu reklamy na nabídku a poptávku. Tuto problematiku řeším v praktické části na příkladu realitní kanceláře Dachi, s. r. o., která má sídlo v Olomouci. Prakticky provedu marketingový výzkum kvantitativní metodou a hypotézy budu testovat pomocí testu dobré shody chí kvadrátu.
|
| |
|
Nabídka, poptávka, vliv reklamy
Skácel, Jiří ; Karabec, Jiří (oponent) ; Vykopalová, Hana (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o nabídce a poptávce a vlivu reklamy na tyto dvě mikroekonomické veličiny. V práci se zaměřuji na popsání fungování nabídky a poptávky z marketingového hlediska a nikoliv z mikroekonomického pohledu. V teoretické části této práce vysvětlím podstatu marketingu a reklamy, která umí dobře ovlivňovat potřeby a poptávku po zboží a službách. Dále se zabývám marketingovým mixem a komunikačním mixem, který je teoretickým základem pro stanovení marketingových činností pří propagaci služeb a výrobků. V teoretické části nastíním tvorbu komunikační kampaně, protože každá kampaň se musí správně naplánovat, tak aby byla úspěšná. Cílem této diplomové práce je postihnout fungování nabídky a poptávky, a posouzení vlivu reklamy na nabídku a poptávku. Tuto problematiku řeším v praktické části na příkladu realitní kanceláře Dachi, s. r. o., která má sídlo v Olomouci. Prakticky provedu marketingový výzkum kvantitativní metodou a hypotézy budu testovat pomocí testu dobré shody chí kvadrátu.
|